Leonoor deelt


In

Leonoor deelt

schrijf ik over mijn levenservaringen, onze woongroep Contact & muziek, ons sociaal bewustwordingsproces, muziek, de overstap die we maken naar lichtvoeding, contact met mijn ouders, het overlijden van mijn broer en een jaar later mijn zus, die 11 jaar bij ons heeft gewoond, mijn gedachten over het leven en dood, contact met andere dimensies en vlinders.
We leven in een waanzinnige maatschappij, waar mensen die problemen als slechte voeding, bestrijdingsmiddelen, de afschuwelijke werkingen en gevolgen van medicijnen en vaccinaties bespreekbaar maken, het zwijgen wordt opgelegd en hun leven zelfs niet meer zeker zijn.

Zolang we niet onze twijfels, ervaringen en problemen met elkaar gaan delen kan de macht van geld, bezit, wapens, chemische middelen, voedselindustrie, de farmaceutische industrie, in ons leven heel veel schade aanrichten.

Als we bezig gaan met liefde, delen, mediteren, muziek maken, zingen, openstaan voor andere dimensies, openheid, praten, schrijven, contact met elkaar, ook via internet, zoeken naar andere, nieuwe en oude wegen met elkaar verbinden, natuurlijke manieren van leven, genezen, ons leven een positieve wending geven, komt er liefde, bijzondere ervaringen en wonderen in ons leven.


Ik ben heel dankbaar dat ik dit kan delen met mijn huisgenoten Marthe en Erik. We zijn elke dag dankbaar voor ons prachtige, moeilijke leven en de diepe verbondenheid met elkaar. Op onze website www.contactmuziek.nl kun je veel over onze bijzondere leven lezen, zien en luisteren.


dinsdag 5 april 2016

Het is de vraag wat de oorzaak is van autisme


Het verband tussen vaccinaties en autisme wordt steeds meer gezien. Het aantal kinderen met autisme, epilepsie, leukemie, oorontstekingen, neurologische aandoeningen is enorm toegenomen. Ik zeg altijd abnormale reacties zijn NORMALE reacties op abnormale situaties!! Het is aan ons omdat vast te houden en te onderzoeken wat de oorzaken voor die in onze ogen (en dat zijn ze ook) abnormale reacties zijn. Maar het zijn reacties en geen ziektes, zo zie ik het. De relatie vaccins en autisme wordt gelukkig steeds meer benoemd. Kinderen krijgen geen kans om ziektes door te maken en hun immuunsysteem te versterken.

Maar het is echt erg dat het zoveel moeite kost om eerlijkheid te krijgen over afschuwelijke, zelfs dodelijke gevolgen van vaccinaties.
 

Ouders hebben in goed vertrouwen artsen hun kind laten vaccineren, met chemische middelen. Dan moeten ouders nog bewijzen dat ze hun eigen kind niet hebben vermoord, te gruwelijk om zo met mensen om te gaan. Dat kinderen ziek worden en zelfs dood gaan aan vaccinaties en wat er nu werkelijk in vaccinaties zit is eigenlijk onbegrijpelijk dat dat geen voorpagina nieuws is. Hoe kan het dat dat de farmaceutische industrie zo weinig kritiek krijgt, de macht van het geld, blijkt. Rechtszaken die aangespannen zijn, kunnen ze makkelijk betalen en doorgaan met hun praktijken, de winst is nog steeds enorm. Het gemak waarmee medicijnen levenslang worden voorgeschreven en mensen dat (letterlijk) slikken is eigenlijk onvoorstelbaar.


We weten allang dat chemische middelen schadelijk zijn, maar toch zitten we er vol mee en is dat een stille (3e wereld) oorlog, maar dan op individueel niveau, die nog niet gezien, herkend en erkend wordt. Pas als alle schadelijke (bij)werkingen serieus worden genomen, kunnen we stoppen met deze gevaarlijke en afschuwelijke chemische ellende. 

Zo wordt ook steeds meer duidelijk dat dementie een gevolg blijkt te zijn van medicijngebruik, zoals statines (cholesterolverlagers), die nu als ouderdomsverschijnselen worden afgedaan. Mensen worden nu eenmaal oud. Zo kan heel veel aan (bij)werkingen worden afgeschoven op ouderdomsverschijnselen. Ik ben, ook als musicus, heel erg gericht op gevoel, emoties, gedrag, psyche. Ik heb me de laatste jaren samen met mijn drie huisgenoten heel erg verdiept in de schadelijke werkingen van medicijnen, vaccinaties en ook de schade is van slechte voeding.

De farmaceutische industrie kan ongestoord haar gang gaan met mensen medicijnen, vaccinaties en de griepprik opdringen, leed aanrichten en daar heel veel geld mee verdienen. Het enige antwoord daarop is zoveel mogelijk ervaringen met elkaar delen en verbanden gaan zien en leggen en elkaar gaan waarschuwen voor de gevaren. Laten we elkaar helpen dat ook al hebben de brutalen de halve wereld, uiteindelijk toch liefde alles overwint!

lieve groeten, Leonoor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter: